ANPE INFORMA: Cobrament del complement no consolidable carrera professional dels equips directius

Benvolgut equip directiu,
Des d’ANPE vos donam l’enhorabona per l’avaluació positiva del director/a del vostre centre, ja que cobrareu un increment del vostre complement directiu d’un 50% pel secretari/ària, cap d’estudis i cap d’estudis adjunt, així com un 30% pel director/a.
Pel que fa als nous equips directius avaluats, a partir d’ara i de manera retroactiva cobrareu aquest complement des del mes de setembre. A més, hem reclamat a l’Administració que aquest pagament sigui amb efecte retroactiu de l’1 de juliol, moment des del qual exerciu aquest càrrec.
D’altra banda, volem remarcar que des del nostre sindicat hem defensat la carrera professional dels Equips Directius des del primer moment en què es va plantejar, per la responsabilitat que assumiu.
Revisau que el vostre nom consti al PDF que ha publicat la Conselleria: https://tinyurl.com/5n89f7vs
El termini per presentar reclamacions: del 9 al 15 d’octubre de 2025, ambdós inclosos.
Salutacions cordials,
Víctor Villatoro
President d’ANPE Balears
![]()
