Carrer Son Prim s/n
07150 Andratx - Illes Balears
iesbaltasarporcel@educaib.eu
T. 971 136 768
M. 639 823 420

Bon Nadal i resum del que ha passat i del que vindrà – UGT Ensenyament

Benvolgudes companyes i benvolguts companys,

Des d’UGT Ensenyament Públic volem fer-vos arribar els nostres millors desitjos per a aquestes festes de Nadal i per a un 2026 ple de salut, força i bons projectes als vostres centres.

El final d’any és també un bon moment per compartir amb la comunitat educativa la feina feta i el camí que continuam recorrent com a sindicat. El 2025 ha estat un any intens de negociació, mobilització i resultats, amb avanços importants en drets i condicions laborals del professorat.

Adjuntam en aquest correu un document on recollim, de manera sintètica, alguns dels assoliments aconseguits i les principals línies de treball i reivindicacions que marcaran el 2026, amb l’objectiu de seguir millorant les condicions de feina als centres i defensar una educació pública de qualitat.

La feina sindical només té sentit amb el compromís del professorat i dels centres educatius. Per això, continuarem treballant amb rigor i constància per donar resposta a les vostres necessitats i reivindicacions.

Gràcies per la vostra tasca diària i per la vostra implicació. Bones festes i una molt bona entrada d’any.

Cordialment,

Azahar Tortonda Dasca
Secretària d’UGT Ensenyament
Serveis Públics Illes Balears

Facebook Twitter Linkedin Instagram
Aquest missatge i els fitxers adjunts que pugui contenir són confidencials. Poden incloure informació reservada que no pot ser difosa. Si ha rebut aquest correu per error, li agraïm que l’elimini del seu sistema. No haurà de copiar el missatge ni divulgar-ne el contingut. La seva adreça de correu electrònic, juntament amb les dades personals rebudes, seran gestionades per UGT-SP amb la finalitat de gestionar la comunicació rebuda i el contacte amb vostè, i se n’adoptaran les mesures de seguretat oportunes en garantia del RGPD i la LOPDGDD. Per a qualsevol informació addicional o qüestió relacionada amb Protecció de Dades, adreci’s a dpo
o a les nostres Polítiques de Privadesa disponibles a www.ugt.es/clausulas-rgpd

UGT__bon_nadal_2025.pdf

Loading

Share